DG maakt zich op voor BattleField 4

User avatar
aeoius
Member
Posts: 244
Joined: 24 Apr 2009, 09:22
Main Game: BF5, Assetto Corsa, Assetto Corsa Competizione

Re: DG maakt zich op voor BattleField 4

Post by aeoius »

Scon wrote:Ik heb het een aantal uren gespeeld nu en ik moet zeggen.... tis niks. :twisted:
Hahaha, ieder zijn mening, maar ik kan je daarom ook geen ongelijk geven :P
Scon wrote:Die laatste game heeft veel meer strategie en vrijheid, in Battlefield loopt iedereen rond te hoppen als een kip zonder kop en is het meer een soort "Quake" dan een tactische shooter.
Zo lijkt het zeker, totdat je het iets langer speelt en de levels en de flow van de levels leert kennen en niet alleen jij, maar ook de medespelers. Ik ben nog steeds verbaasd over je eigen tactische beslissingen die je continu moet nemen of die reload van je wapen uitgesteld moet worden en je moet wisselen naar je pistool omdat je tegenstander al dan niet zo de hoek om kan lopen en je weapon switch sneller is dan de reload. Het zijn dat soort kleine dingen die je pas merkt als je langer speelt die de tactische verschillen maken op een soort micro niveau terwijl je nog moet beginnen met samen tactisch te spelen.
Maar inderdaad het is nog veel als een kip zonder kop en daar maak ik me al schuldig aan sinds Quake, Tribes, Tribes 2 en BF3 :mrgreen: Het verbetert bij mij pas als ik de levels leer kennen en dat duurt nog wel een paar maanden :twisted:
Scon wrote:-Light infantry met jet packs (heeft wat weg van Tribes)
-Infiltrators met cloak ability
-Max suits
-Enorme maps
-Large scale battles
-Sunderers (mobile spawns)
-Gebouwen met een functie en tactisch voordeel als je die inneemt
-Rust momenten in de game
-Gebouwen die niet kapot kunnen ;)
etc.
Tsja BF4 is huidige tech, niet de toekomst :roll:
Mobile spawns en gebouwen met een functie en tactisch voordeel zitten er meer dan genoeg in BF3 en 4. Naast het feit dat een sniper een mobile spawn gadget heeft.
In Conquest leveren sommige locaties enorme voordelen op in voertuigen die er spawnen of door de ligging/hoogte een tactisch voordeel.
De liften in BF4 geven niet alleen een rustmoment, maar doen dit met een lekker deuntje op de achtergrond :lol:
Niet alles kan kapot in BF, omdat er anders niet meer te spelen valt. Het feit dat er van alles wel kapot kan maakt het voor mij juist weer leuk :D
User avatar
Seven
Member
Posts: 345
Joined: 06 Apr 2009, 12:21
Main Game: COD:Warzone / For Honor
Location: Wijchen (NL)
Contact:

Re: DG maakt zich op voor BattleField 4

Post by Seven »

Mijn taktiek in BF4, spawn en meteen liggen ...
anders heb je meteen een headshot te pakken en zit je weer in de queue.
Seven.
Image
Post Reply