Dragon Age Origins

User avatar
Dtale
Member
Posts: 1227
Joined: 07 Apr 2009, 07:30
Main Game: Rocket League, Fortnite
Location: Zoetermeer, The Netherlands

Re: Dragon Age Origins

Post by Dtale »

ben nog niet heel ver , maar het is lang geleden dat ik echt baal van de weinig gametijd die ik heb...
zit nu al weer te bedenken wat ik wil gaan doen... erg goed
Steam: nl_dtale
Origin: NL-Dtale
Uplay: Dtale-DGNL-
Battlenet: Dtale#2571
User avatar
Scon
Site Admin
Posts: 2314
Joined: 06 Apr 2009, 14:52
Main Game: Real life
Location: Gorinchem
Contact:

Re: Dragon Age Origins

Post by Scon »

Lang geleden dat een game zoveel aantrekkingskracht op me had.... jup ik snipper vanmiddag ;) :mrgreen:
User avatar
Avenge
Site Admin
Posts: 727
Joined: 06 Apr 2009, 20:24
Main Game: WoW

Re: Dragon Age Origins

Post by Avenge »

Ik zit nu ook ergens deep in de Deep Roads (pun intended) na zeker een volle dag in Orzammar te hebben doorgebracht, wow, wat een zut quests en zij quests! En ook hier weer keuzes, keuzes, keuzes. Sommige keuzes zijn makkelijker als je ook de Dwarven Noble intro hebt gedaan (dan weet je dat Bhelen evil is en Harrowmont goed, of minder evil of hoe dan ook :D). Maar dat is meta gamen natuurlijk!

Ik heb mijn party compleet, reden dat ik eerst Mage Tower en daarna Orzammar heb gedaan. Ook gebruik ik diegene in de party waar het verhaal een beetje om draait. De Dwerg Oghren zit dus bij me in de Deep Roads, met Leliana en Morrigan, maar normaliter is Shale mijn heavy hitter. De conversaties tussen Shale en Morrigan zijn heerlijk overigens!

Nou, hierna nog het bos (Dalish Elves), Redcliff en Denerim. Overigens Histone, ik denk dat je die encounter met die soldaten sowieso krijgt, of je nu steelt of niet. Wat wel helpt is dat dan 1 van je mages een AoE nuke heeft, Morrigan heeft naast 1 puntje in heal (wat me heel aardig in pots scheelt!) ook Blizzard (lvl 4 ice) en Tempest (lvl 3 Lightning) als AoE's. Die twee boven op elkaar vermindert mijn tegenstand drastisch ;-).

Alhoewel de DLC verdomde kort is, zowel The Stone Prisoner als Warden's Keep zijn maar een half uurtje, wellicht een uurtje max, maar de main game is zeker niet kort of afgeraffeld, wat een details vaak! En steeds als ik Scon spreek heeft of hij of ik ergens een sidequest gemist of ergens een andere keuze gemaakt met een heel andere afloop. Ik baal dat ik vanavond les moet geven, was veel liever de Deep Roads weer ingetrokken ;-).
Image

If it ain't Dutch, it ain't much!
User avatar
Histone
Member
Posts: 277
Joined: 06 Apr 2009, 15:22
Main Game: Fallout 4

Re: Dragon Age Origins

Post by Histone »

Ja, de aoe mis ik nog wel een beetje idd. Misschien is mijn Morrigan nog niet hoog genoeg in level.

Wat ik ook heel erg mis zijn pijlen. Ik wil zo graag schieten maar nergens pijlen te krijgen. :shock: Ja, of hele dure speciale pijltjes bij de merchant. Maar geen gewone.
Ik zal het juiste winkeltje nog wel niet zijn tegengekomen.
"If it's not on fire, it's a software problem."
User avatar
Scon
Site Admin
Posts: 2314
Joined: 06 Apr 2009, 14:52
Main Game: Real life
Location: Gorinchem
Contact:

Re: Dragon Age Origins

Post by Scon »

Gewone pijlen heb je standaard, die hoef je niet te kopen. Mijn rogue schiet in ieder geval constant. ;)
User avatar
Avenge
Site Admin
Posts: 727
Joined: 06 Apr 2009, 20:24
Main Game: WoW

Re: Dragon Age Origins

Post by Avenge »

De mijne ook, ik plemp alleen speciale pijlen in haar kokertje als ik een zwaar gevecht heb (meestal vergeet ik dat zelfs ;-)).
Image

If it ain't Dutch, it ain't much!
DevilsLegacy
Member
Posts: 498
Joined: 11 Apr 2009, 09:52
Main Game: N/A

Re: Dragon Age Origins

Post by DevilsLegacy »

Wardens Keep is inderdaad wat kort maar een ontzettend goed verhaal en handig dat kistje :) jammer dat je alleen niet meer naar binnen kan.

Zit nu ook in deeproads heb redcliff, Mage tower, woods al gehad erg gave verhalen.

Zeker waard hem nog is rond te spelen zodra ik klaar ben dan wat andere keuzes maken :twisted: :twisted:

Moet zeggen als je niet te drastische keuzes maakt je party members snel goed bevriend raken zelfs iets te bevriend heb er nu 3 die met mij de tent in willen duiken de bard, de assassin en de o zo vriendelijke Templar/Warden (ja ik speel Human Female Warrior/Champion).

BTW iemand behalve ik de bard al horen zingen weet niet wat is maar welke game ik ook speel waar elven liederen worden gezongen krijg ik de kriebels :oops:
User avatar
Praetoriax
Member
Posts: 268
Joined: 20 Jun 2009, 13:38
Main Game: Pokimoan! 18+
Location: Rotterdam (NL)
Contact:

Re: Dragon Age Origins

Post by Praetoriax »

Human female..... duhhh dan will iedereen wel met je de tent induiken. En niet alleen van het andere geslacht. Speel maar eens Dwarven Male. Als je dan ook zo scoort ben ik onder de indruk ;). And no spoilers please. Ik ben net in Redcliff aangekomen...... :P
"There is nothing more exhilirating in life then being shot at... without result."
- W. Churchill.

Awaiting: Company of Heroes 2
Playing: PlanetSide 2 & Stellar Impact & Firefall & Mechwarrior MMO
User avatar
Histone
Member
Posts: 277
Joined: 06 Apr 2009, 15:22
Main Game: Fallout 4

Re: Dragon Age Origins

Post by Histone »

Praetoriax wrote:Human female..... duhhh dan will iedereen wel met je de tent induiken. En niet alleen van het andere geslacht. Speel maar eens Dwarven Male. Als je dan ook zo scoort ben ik onder de indruk ;). And no spoilers please. Ik ben net in Redcliff aangekomen...... :P
Ah, ik speel een male dwarven commoner, eens kijken of die Allistair met mij het bed in wil duiken. :P

Dat van die pijlen wist ik niet. Niet zo gek dat ik dus nergens normale pijlen kon vinden. 8-)

Oh jee, iemand die nog iets minder ver is dan ik, sorry. :oops: Maar erg hard is er gelukkig niet gespoiled, je moet het een beetje kennen om te weten waar het precies over gaat.
(Er zijn trouwens geen spoiler tags of wel?)
"If it's not on fire, it's a software problem."
User avatar
Switcher
Member
Posts: 533
Joined: 07 Apr 2009, 08:52
Main Game: Pubg op de Ipad

Re: Dragon Age Origins

Post by Switcher »

Lol ik heb net de Werewolf story afgehandeld, dat laatste gevecht was even lastig, maar gelukkig ontdekte ik de derde keer wat ik moest doen.
Al met al een erg leuk spel en ik handel alles wel wel als een goody too-shoes af
Image
I don't mind that you tried to kill me, but protecting myself from your kind gets expensive and I'm on a budget.........
Post Reply